Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Υποτίθεται. December 14, 2010

Filed under: Uncategorized — darkenlight @ 03:02am

Στέκομαι ανάμεσα σε άπειρα βιβλία στη βιβλιοθήκη… Προσπαθώ να επιλέξω κάτι που να με εξιτάρει, να μου καλύψει θεωρητικά όλα τα απωθημένα που κρατάω μέσα μου. Και δεν ξέρω τί να διαλέξω. Είναι τόσα πολλά και δεν είναι κανένα ΑΥΤΟ. Υπάρχουν εκατομμύρια πιθανότητες για το κάθε βιβλίο να έχει τό “κάτι”. Από την άλλη με μπουχτίζει όλο αυτό. Δεν θέλω κανένα. Ξέρω όμως πως πρέπει να βρω αυτό το βιβλίο που θα μου δώσει μια οποιαδήποτε φράση που θα φανεί ουσιαστική στα μάτια μου. Μια φράση που θα ξεχωρίσω και που θα με συγκινήσει. Θα την καταλαβαίνω καλύτερα από όλο τον κόσμο εγώ. Πρέπει να συγκινηθώ σήμερα. Είναι τόσοι μήνες που δεν νιώθω τίποτα…

Χάθηκα λίγο στις σκέψεις μου. Σκέφτηκα πώς θα ήταν. Έφτιαξα για μερικά δευτερόλεπτα έναν παράλληλο κόσμο που όλα θα φαίνονταν σωστά τοποθετημένα. Όλα θα ήταν όπως πρέπει να είναι σε αυτό τον κόσμο αλλά δεν θα γίνουν ποτέ. Αναρωτιέμαι αν θα προλάβω μεγαλώνοντας να τα δω όλα στη σωστή τους θέση. Να δω εσένα στην θέση που θα έπρεπε να είσαι. Όχι όπως τώρα… όπου και να βρίσκεσαι με βρίσκεις πάντα μπερδεμένο. Οι θέσεις σου δεν ήταν ποτέ σωστές.

Δεν πήρα κανένα βιβλίο. Σηκώθηκα κι έφυγα.

Ελπίζω πως μόλις γυρίσω σπίτι δεν θα με καλέσουν στο τηλέφωνο οι κλασσικοί άπειροι άγνωστοι για να με ενημερώσουν, να διαφημίσουν, να μου υπενθυμίσουν. Ελπίζω να μην καλέσουν όσοι έχω γνωρίσει και δεν αποθηκεύω ποτέ τον αριθμό τους γιατί κατά βάθος δεν θέλω να τους ξέρω. Ελπίζω να μην έχω μυνήματα και τηλέφωνα από άτομα που δεν με αγαπούν. Που δεν με αγάπησαν ποτέ. “Φίλοι”. “Γκόμενοι”. “Γνωστοί”.

Είναι απίστευτο το πώς όλοι αυτοί μου ζητάνε χωρίς κανένα έλεος να ΔΙΝΩ και να το κάνουν να φαίνεται σαν να παίρνω μόνο εγώ.

Προσωπικά, έχω μείνει κενός.

 

12 Responses to “Υποτίθεται.”

  1. ιμερος Says:

    kairos gia mia nea arxi ,afinontas pisw osa se xalane .

  2. darkenlight Says:

    Δεν εχεις αδικο… είναι καπως σαν μηδενισμος και παλι απ’την αρχη!

  3. hfaistiwnas Says:

    Έντάξει μπορεί να μην βρήκες τώρα κάποιο βιβλίο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα βρεις και την επόμενη φορά.. ε? Μπορεί να σε κεντρίσει ένα που δεν πρόσεξες την πρηγούμενη φορά!!!
    Ο κόσμος αυτός που θα θέλαμε να είναι.. άστα να πάνε! Μάλλον ποτέ δεν θα είμαστε ευχαριστημένοι! 🙂
    Ελπίζω να μην έχεις ένα ήρεμο απόγευμα, χωρίς ενοχλητικούς.. 🙂

  4. Nikos Says:

    διαβασε το “κατω απ το τροχο” Χερμαν Εσσε .

  5. Erisabetsu Says:

    βασικά πολύς κόσμος έχει μείνει κενός…
    πρόταση για βιβλίο το μυστικό της τράπουλας απο Γιόστεν Γκαάρντεν

  6. ehieh Says:

    για ποιον λόγο έχεις μείνει κενός;

  7. darkenlight Says:

    Niko thanks. Θα το τσεκαρω.
    Erisabetsu, μια φιλη μου το διάβαζε πριν χρονια και ειχε ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ. το εχω απωθημενο να το ξεκινησω!
    ehieh, εχω μπουχτισει με ολα γυρω μου και παλι δεν εχω τιποτα να με γεμιζει. Ειναι το πιο περιεργο συναισθημα. Και εχει κρατησει αρκετο καιρο! :S

  8. ehieh Says:

    έχεις μπουχτίσει τι εννοείς με όλα; και τους φίλους σου;
    μήπως έχασες για λίγο καιρό το νόημα;
    ξανακάνε φόκους στον εαυτό σου, γέμισε τον άπειρη χαρά και αγάπη που του αξίζει, αφέσου ελεύθερος και νιώσε όμορφα! κάνε πράγματα που κάνουν καλό στον εαυτό σου.
    το νόημα είναι να είσαι κάθε στιγμή μέσα σου σε πληρότητα. μην βάζεις πολλές προϋποθέσεις για να είσαι ευτυχισμένος. τα πολλά φέρνουν σκοτούρες και ανησυχία.

  9. Ιδομενέας Says:

    καμάρι μου δε ξέρω πόσο γίνεται να είναι τα πάντα σωστά τοποθετημένα

    ..πάντως εγώ επιμένω να πας να πάρεις το “Ναι” της καραπάνου 🙂

  10. Ιδομενέας Says:

    αααα, ΑΓΑΠΩ τον τίτλο του ποστ

  11. blogoseira Says:

    Όταν πιάσεις πάτο.. τότε είναι η ευκαρία να βρείς την απαραίτητη δύναμη..πάτα γερά στα πόδια σου..δώσε ώθηση..κι έφυγες πάλι πάνω!


Leave a Reply

